NASOUTOKU TEAM to se sumci umí!

Shrnutí Předsezónní testovací výpravy kdy  jsme odstartovali  už 5.března, voda byla stále ještě hodně studená kdy měla kolem 7 stupňů . První nástražní ryby jsme používali kupované pstruhy ze sádek, který při studené vodě dobře pracovali a přicházeli na ně i záběry . Po zvýšení teploty vody jsme začali chytat i na jiné  druhy ryb jako je karas ,cejnek, plotice .
První ryba měřila krásných 172cm, dále se povedli 2 menší kousky ale ty hned mazali zpět.
Zkoušeli jsme také  nové  věci od firmy  Black Cat pruty Wild Catz a Unicat pruty Warlock Boje II  , a o novou bižuterii, kterou tato značka dodává.Všechny testy proběhli v pořádku a byly jsme velice spokojeni jak s funkčností zmiňovaných věcí, tak zátěží kterou zvládli. Na oba pruty jsme zdolávali menší i větší ryby a vše bez problému nejsou to žádné žvejkačky ani tyče k rajčatům takže si rybář  užijete  i menší rybu ale nemusí se bát když zabere větší .Jen jedna malá nevýhoda u Wild Catz je skladnost prutu jinak maximální spokojenost .  Blíží se začátek sumcové  sezóny a náš team do této chvíle má dohromady cca 35 sumců od 90cm do 196cm. Tímto bychom chtěli poděkovat našemu dodavateli a sponzorovi Rybářské potřeby na Soutoku a Jezeru Kopa, že jsme mohli letos začít o něco dříve. Do nové sezóny mnoho úspěchu a Petrův zdar.

Feeder Team Mělník – jak se nám dařilo v roce 2016

(Před novou sezonou přinásíme článek ve kterém je ohlédnutí Mělnického Feeder Teamu do minulé sezony. Tímto jim děkujeme a přejeme , ať se daří i v sezoně 2017.)

Tímto se chci s vámi podělit o naše zážitky a úspěchy v letošní sezóně.

Budu pokračovat od posledního článku, kde jsme na Hluboké udělali krásné druhé místo v prvním kole 2. Ligy LRU Feeder.

2.Kolo 2. Ligy

Další kolo se odehrálo v Mlékojedech v Neratovicích. dne 14.-15.5.

Toto byla naše voda a do závodu jsme šli s velkými ambicemi. Garant tohoto závodu byl náš kapitán Michal Š., a to znamená, že závod jsme organizovali my. Tímto bychom chtěli taktéž poděkovat Františkovi K., který má bohaté zkušenosti se závody, za jeho pomoc a zajištění všech potřebných věcí.

V pátek 13. 5. jsme na trať přijeli trochu zatrénovat a hlavně trať připravit. Hlavní úkol byl celou trať označit, natáhnout pásku a očíslovat sektory. Dále jsme ještě postavili kempinkový stan u stánku a jeli jsme domů.

V sobotu jsme se ráno sešli na trati, kde v osm hodin proběhla prezentace a následně losování.

Michal Š. si vylosoval B7, Tomáš Z. A7 a já C7.

Závod proběhl s nejistotou a se zmatením. Každému fungovalo něco jiného, ale nakonec to dopadlo celkem dobře. Michal Š. udělal za 3 s 5097 g, Tomáš Z. taktéž za 3 s 17114 g a já za 2 s 17466 g. Takže ryb se nachytalo celkem dost. Dohromady nám to dává 8 bodů a jsme v čele tohoto závodu.

Druhý den jsme vylosovali číslo 8. Tak Michal šel na A8, Tomáš Z. na C8 a já na B8. Ryby celkem spolupracovali, ale nevěděl jsem zda s tím udělám nějaký slušný výsledek. Nakonec po vážení zjišťuji, že se svými 9886 gramy dělám opět za dvě. A hned z toho mám lepší pocit. Čekám na informace od kluků. Michal hlásí, že dělal za 5 a nemá z toho dobrý pocit. Tak čekáme ještě na Tomáše Z., a nakonec Tomáš hlásí za jedna. Takže stejně jako v sobotu jsme udělali celkem 8 bodů. Ještě zjišťujeme, jak zachytali soupeři a nakonec to vypadá, že na tom nejsme nějak špatně.

Zabalili jsme věci, trochu poklidili a šli jsme na vyhlášení. Nakonec jsme toto kolo vyhráli a celkově jsme se posunuly na první místo, ale vedeme pouze o 4 body . Tak doufáme, že třetí kolo se nám podaří. A obhájíme naše prvenství.

Mezinárodní Mistrovství ČR LRU Feeder – MATRIX CUP 2016

Ještě před Třetím kolem druhé ligy jsme se domluvili, že zkusíme jet na Mistrovství ČR, které se konalo na kanálu v Račicích 17.- 18. 9. Závod je jak pro družstva, tak pro jednotlivce. Na závod se přihlásilo asi 95 lidí. Pro nás to bylo zajímavé v tom, že je to závod na stojaté vodě a my můžeme porovnat naše schopnosti s nejlepšími feedraři v Čechách.

Do Račic jsme přijeli už v pátek trochu potrénovat. Já jsem z tréninku odcházel s nulou a Michal Š. s dvěma plotičkami. Tomáš Z. přijel trochu později a už ani trénovat nešel.

V sobotu to vše začalo. Ale probudili jsme se do deště. Namíchali jsme krmení a následně na to byla prezentace a losování.

Já si losuju D4, Michal Š. E2 a Tomáš Z. B5 . Začátek závodu pro mě vypadal celkem nadějně, během první hodiny jsem měl už asi 4 ryby a byl tam kapřík a karas a dvě plotičky. A zatím to vypadalo, že mám nejvíc ve svém sektoru. Ale pak jako by ryby zmizely a následující 2 hodiny jsem byl takřka bez záběru. Nakonec se ryby ještě ukázaly a v závěru jsem vytáhl asi dalších 10 ryb, převážně karasů. Po vážení jsem zjistil, že ve svém sektoru jsem nachytal 16500 gramů, což bylo nejvíce a odnáším si za jedna. Michal Š. oznamuje že má 3 s 9880g a Tomáš Z. má za 1 s 9210g. Takto dobrý výsledek jsme vůbec nečekali a čekáme na celkové výsledky.

Je sečteno a po prvním dnu se s 5 body ujímáme vedení. Bylo to pro nás překvapení v té obrovské a silné konkurenci.

V neděli opět pršelo a ráno v šest hodin se nám opravdu moc nechtělo něco připravovat, ale nakonec jsme to zvládli a šli losovat.

Já losuju F7, Michal Š D6 a Tomáš Z. A9. Po losování jsme se přemístili na svá místa, připravili vše potřebné. Během závodu jsem z toho byl celkem špatný, ryba mi nešla a já zatím sedím jen s dvěma plotičkama. Okolo mě má už aspoň každý velkou rybu. Pak přišli ještě dva menší cejni a pár plotiček, ale odhadoval bych to tak na 2kila max. Asi hodinu a půl do konce přišla první velká ryba a já vytahuju kapříka kolem 45cm asi jeden a půl kila, trošku mě to uklidnilo. Do konce závodů přišlo ještě pár kapříků. Je konec závodu a já čekám na váhu, váha ukázala 8010g zatím to byla jednička, váha zvážila posledního člověka u mě v sektoru a jednička mi zůstala. Mám obrovskou radost a čekám na kluky. Jako prvního potkávám Michala, ten se netváří zrovna že by to vyšlo a hlásí 12 s 1580g. A čekáme na Tomáše Z. Tomáš hlásí 13 s 1930g. Tak naše šance na pohárové umístění v Teamech jsou pryč.

Balíme věci, čekáme na sečtení všech výsledků a jdeme na vyhlášení. Jako první bylo vyhlášení Juniorů a kadetů. Poté jednotlivců a na toto jsem byl hrozně zvědavý, protože jsem slyšel, že součet 1+1 nikdo jiný neudělal a já se stal Mistrem Republiky pro rok 2016. Měl jsem obrovskou radost. Ani nedokážu popsat jak velkou.

Po přebrání cen bylo vyhlášení Teamů. Nakonec jsme byli mile překvapeni, protože z prvního místa jsme spadli na místo třetí, což jsme vůbec nečekali. A odvážíme si i Teamový pohár.

Poslední Kolo 2.Ligy

Poslední kolo se konalo 1.-2.10 v Českých Kopistech na Labi. Tento závod byl pro nás hodně důležitý. Po předchozím kole jsme byli na 1. místě, ale pouze o 4 body. V pátek 30. 9. vyrážíme.

Po příjezdu jsou už někteří závodníci na místě a my zjišťujeme situaci. Labe na tomto místě má přes 200 metrů a od ostatních vyzvídáme, jak chytají daleko a jak těžká používají krmítka a co se chytá. Dále vyhodnocujeme, že Labe má malý průtok a dá se s přehledem chytat se 40g krmítkem. Vybalujeme věci a jdeme na to. Já jsem si zaklipoval asi na 48 metrech, Michal zkouší blíže, asi na 38-39m. Dlouho jsme bez záběru, ale nakonec se nějaká plotička chytla. Mezitím přijel i Tomáš Z., a zkouší jít ještě blíž na nějakých 30m. Po tréninku jsme usoudili, že lepší je chytat dál.

Proto všechny pruty připravujeme na nějakých 45-48m. V sobotu ráno mícháme krmení a hurá na prezentaci a losování. Podle nových pravidel losování by teď na nás měl vyjít forhont a to protože jsme ho ještě neměli. Losujeme číslo 9, já jdu na „B“, Michal na „A“ a Tomáš na „C“ a je zároveň majitel forhontu. Přesunujeme se ke svým nalosovaným místům a začíná příprava.

Po přípravě zazní signál a jde se krmit. Kontroluji čas, protože se krmí 10 minut. Po devíti minutách odkládám zakrmovací prut a připravuji si prut, na který budu chytat. Začíná závod. Po první půl hodině to vypadá, že v tomto revíru snad ani ryby nejsou. Nikdo nemá ani rybu, ani záběr. Bude to hodně těžký závod. Asi po hodině přichází první záběr a já vytahuji konečně nějakou rybu. Takto to šlo celou dobu až do konce závodu. Ale byl jsem klidný, protože kolem mě nikdo moc nechytal a já měl asi 6 ryb.

Váha ukázala 2680g a já si ze sektoru „B“ odnáším za 1. Michal z Áčka má za 3 a Tomáš Z. má 4. Vůbec nemáme tušení, jak si vedeme, ale doufáme, že na tom nebudeme špatně. Co zjišťujeme kolem, tak to vypadá na první místo. Ale jen o 1-2 body.

V neděli ráno připravíme krmení a jde se na losování. Vytáhli jsme si číslo 7, já jdu na „A“, Michal „B“ a Tomáš opět „C“. Závod probíhal skoro stejně jako v sobotu. Ryby moc nespolupracovaly, ale po prvních dvou hodinách jsem měl už 5 ryb a vypadalo to celkem nadějně. Aspoň co jsem pozoroval kolem, tak ryby jsem tahal snad jako jediný. Asi hodinu a půl před koncem začalo pršet a to rybám zřejmě prospělo. Tahám malého kapříka a po opětovném nahození okamžitě přišel další záběr. Další kapřík. Kapříky jsem do konce závodu vytáhl asi 4 a dva mi spadli. Nakonec váha ukázala 5520g. A odnáším si další jedničku. Michal na tom nebyl dobře, ryba mu vůbec nepřijela a s dvěma ouklejema dělá za 8 se 70g. Tomáš Z. hlásí za 3 a váha 2180g.

Teď na nás padla nejistota, jak to všechno dopadne. Napjatě čekáme na vyhlášení výsledků a mezitím balíme a uklízíme věci.

Výsledky jsou sečtené a je tu vyhlášení.

V tomto kole se umísťujeme na druhém místě a jsme zvědaví jak dopadly celkové výsledky ze všech kol.

A je to doma. Jsme na prvním místě s právem postupu do 1. ligy! A toto právo samozřejmě využijeme. Ohromná radost. Zvládli jsme to!!

20% sleva na krmení na prodejnách

Zveme vás na naše prodejny, kdy můžete po celý únor zakoupit veškeré krmení se slevou 20%. Sleva se vztahuje na boilies, dipy, pelety, krmné směsi, foukačky, rohlíkáče a další sortiment z kategorie krmení. (nevztahuje se na výprodejové zboží)

hp_vyprodej_krmeni

Výprodej krmení probíhá jak na základně v Mělníce tak i na pobočce v Kralupech.

Rybářské potřeby Mělník – Základna

Rybářské potřeby Kralupy – menší pobočka

S novou sezónou, nové vlasce!!!

S blížící se novou sezonou jistě tato otázka probleskne hlavou každému rybáři. Sám jsem nad tím dříve hodně přemýšlel a zkoušel různé druhy vlasců, se kterými jsem byl více či méně spokojený. Pořád to však nebylo to pravé. Až jednou nám přišly na firmu vzorky od americké firmy P-Line. Na první pohled se mi tyto vlasce zalíbily a po několika testech se pro mě staly jednoznačnou volbou. Dodnes mají pevné místo na mých navijácích a otázka „co namotat“ už pro mě neexistuje. V následujících řádcích se Vám pokusím vysvětlit proč…

Nához či vyvážka?
Tohle je první otázka, na kterou se ptám zákazníků při jejich výběru vlasce. Pro každou situaci je potřeba trochu něco odlišného. Pokud chcete chytat z odhozu, je důležité, aby byl vlasec co nejjemnější. Tvrdé vlasce jsou absolutně nevhodné, protože se při náhozu špatně odmotávají z cívky a podstatně zkracují délku hodu. Další negativum, které způsobují tvrdé vlasce, je, že se při náhozu obmotá vlasec kolem prvního největšího očka. Nejenom, že musíte nához opakovat, ale zničíte si i vlasec a lak na očku. Někdy můžete přijít i o celou montáž. Dříve jsem to přisuzoval velkému průměru cívky u navijáku, ale dnes už vím, že je to jednoznačně problém pouze u tvrdých vlasců. U Floroclearu se mi to nikdy nestalo, protože je skvěle poddajný a měkký.

Floroclear Clear

Pro vyvážení a chytání na velkou vzdálenost je potřeba naopak trvdý vlasec s co nejmenší průtažností. Tu si zjistíte jednoduchým testem přímo v prodejně. Vezměte vlasec mezi dlaně v délce cca jeden metr a zkuste ho co nejvíce natáhnout. Některé vlasce pruží skoro jako guma do praku a pokud byste je použili při dlouhé vyvážce, detekce záběru by byla velmi špatná. CX Premium se natáhne na metru jen o pár centimetrů, tudíž je vhodný i pro extrémní vyvážky přes 500 metrů. Samozřejmě nejlepší pro tyto situace by byla pletená šnůra, ale kvůli vysoké ceně a nízké oděruvzdornosti používám raději vlasec.

CX Premium je skvělý na vyvážku

Daleký odhoz
Na spoustě revírů je potřeba nahazovat co nejdál, jako např. na nádrži Rozkoš. Pro rybáře, kteří rádi chytají na velkou vzdálenost mám tip. Zkuste si na navijáky namotat vlasec Floroclear v průměru 0,25 mm a uvidíte, že se vzdálenost, na kterou jste schopni odhodit svou montáž, podstatně prodlouží. Navíc jeho pevnost v uzlu v tomto průměru je 7,47 kg a tato hodnota je reálná, ne jako u některých konkurenčních vlasců. Povrch je napuštěný speciálním silikonem, díky kterému se vlasec dostává z cívky mnohem hladčeji a rychleji. To prodlouží Vaše náhozy o 10-20%. Rozdíl poznáte i při samotném namotávání na naviják, vlasec se o mnoho lépe skládá na cívku a díky tomu se ho i více na cívku vleze. Všechny tyto výhody využívám především při závodech na větších revírech, kde musím nahazovat dál než ostatní, abych byl úspěšný.

Floroclear 0,40 v číré barvě používám jako šokovku

Pevnost je důležitá, ale ne nejdůležitější
Mnoho rybářů se při výběru zajímá pouze o nosnost vlasce a ostatní vlastnosti je moc nezajímají. Často jim stačí jen dobrý pocit z vysoké nosnosti, ale můžu Vám říct, že často jsou hodnoty dost přemrštěné a s reálnou nosností nemají nic společného. Hodně rozšířený mýtus mezi rybáři je, že pokud chci chytat ryby s hmotností okolo 15 kg, musím mít vlasec se stejnou nosností. To je absolutní nesmysl, protože ani 30 kg vážící kapr nedokáže při zdolávání vyvinout tah stejný jako je jeho hmotnost. Zkuste si někdy udělat jednoduchý test. Navažte konec vlasce na váhu a zkuste simulovat zdolávání ryby a uvidíte, že hodnoty, které Vám ukáže váha, budou o dost nižší, než jste si doposud mysleli. Po tomto testu zcela jistě přehodnotíte své dosavadní postoje k nosnosti vlasců.

S kvalitním vybavením můžete pomýšlet i na trofejní úlovky

Fluorocarbonový potah
Pokud chytáte na revírech s průzračnou vodou, určitě oceníte nízkou viditelnost Vašeho vlasce. U Floroclearu je to právě fluorocarbonový potah, který ho dělá ve vodě neviditelným. Další výhodou tohoto potahu je jeho vyšší váha oproti klasickému monofilu. Díky tomu se vlasce od P-Line rychle potápí pod hladinu a netvoří se Vám při větru velké oblouky na vlasci. Můžete to skvělě využít i při lovu s povoleným vlascem (tzv. slackline fishing), kdy je důležité, aby si vlasec „lehnul“ na dno.

Jak správně namotat vlasec
Nesprávným způsobem namotání na cívku můžete zničit i ten nejlepší vlasec. Často slýchávám, že se vlasec kroutil hned po namotání, ale vždy si za to může každý sám. Snad nejhorší a nejčastější způsob je, že cívku vložíte do kýble s vodou a začnete namotávat. Museli byste mít velké štěstí, aby se vlasec odvíjel pouze v jednom směru, a to ještě v tom správném. Příště až budete namotávat nový návin, zkuste to udělat jinak. Nechejte si cívky namotat zkušeným prodavačem přímo na prodejně a nebo to udělejte jako já. Cívku s vlascem nechám cca 1 hodinu namočenou ve vodě a potom poprosím např. přítelkyni, aby mi s namotáváním pomohla. Cívku navléknu středovým otvorem na tužku tak, aby vlasec vycházel ze spodu a začnu namotávat. Vlasec držím mezi prsty napnutý a po pár desítkách namotaných metrů zkontroluji, zda se vlasec nepřekrucuje. Nechám vlasec volně prověsit a pokud je krásně rovný, je vše v pořádku a můžu pokračovat v namotávání. Pokud se však začnou tvořit smyčky, je potřeba cívku otočit tak, aby vlasec vycházel z opačné strany než před začátkem namotávání.

U vlasců mám jedno pravidlo, a to, že kvalita se projeví až časem. Za těch pár let, co jsou vlasce P-Line na trhu, jsem neslyšel jedinou negativní připomínku a myslím, že až ho vyzkoušíte, dáte mi za pravdu.

Kompletní nabídka vlasců P-LINE zde!!!!!!!!

Dan Němec
Sportcarp Team

DAIWA Novinky 2017

Navštívili jsme pro Vás DAIWA a CORMORAN TRADE SHOW 2017 a přinášíme pro Vás pár zajímavých novinek pro další rok. A jelikož sami pruty a navijáky DAIWA u vody ve svých rukou rádi mačkáme tak se máme všichni na co těšit.

(fotky jsou bohužel v horší kvalitě – foceno mobilem a nebylo tam nej. světlo)

DAIWA NEWS 2017 – Mrkněte co se na nás chystá za modely prutu na příští sezónu – ať už cenově zajímavá řada NINJA ( ceny od 1617,-), tak řada EXCELER spin (ten pokrývá 21 modelů), dále např. doplnění cestovních modelů do řad LEXA, nová řada FREAMS, PROREX AGS s carbonovými očky ( tohle je fakt úlet a krásná práce) a další a další pruty. . No máme se na co těšit… je to opravdu hodně……..

14641997_1147923251961073_2066930363493431432_n 14642002_1147923168627748_4045219754741580149_n 14657441_1147923078627757_1894933788160903359_n 14690964_1147923275294404_4133808828661398171_n 14713712_1147923081961090_603072909083954153_n 14713745_1147923165294415_6096506738824454969_n 14724651_1147923151961083_2324584227515938209_n 14731323_1147923271961071_2446054649935112442_n 14731356_1147923085294423_6470475840625587282_n

DAIWA NEWS 2017 – tohle doposud u DAIWY chybělo, mořská heavy přívlač za dostupné peníze! Řada BG kombinuje nejvyšší odolnost se silou při navíjení a s hedvábně hladkým chodem! Cenová hladina od 4300,- dle velikosti (1500 až 8000) k těmto mašinkám jsou také nové pilkrovací a boatové pruty řady BG.

14570217_1147902318629833_6664016118861054871_n 14610874_1147902421963156_3847695298376393571_n 14656380_1147902505296481_8892362410990895537_n 14657469_1147902555296476_6309174799782605292_n 14670880_1147902438629821_7262331444983378598_n 14671084_1147902435296488_4216734069490344941_n 14716246_1147902325296499_864878775006579375_n 14718648_1147902491963149_2616371700604445034_n 14725467_1147902331963165_7518244493023252340_n

DAIWA NEWS 2017 – prut postavený na základě poznatků slov. reprezentantů a mistrů světa v UL přívlači. TEAM DAIWA TROUT AREA COMMANDER – pstruzi okouni třeste se….

14642372_1147911925295539_5297161517788082866_n 14695426_1147911855295546_3070312273635646503_n 14705827_1147911858628879_3535112279367566870_n 14708310_1147911851962213_1569898992386225079_n 14725523_1147911935295538_6461360024854064543_n

DAIWA NEWS 2017 – PROREX přívlačová řada nástrah která ukrývá spousty nových nástrah, od malých smáčků po velké Giganty (ten duhák je opravdu reálnej, má snad i šupiny 🙂 ). Za zmínku určitě stojí řada DUCKFIN, což jsou gumové nástrahy s kopytem zakončeným kachní ploutví. PROREX mimo nástrahy zahrnuje také řadu příslušenství jako karabinky, lanka, kleště

14572133_1147916558628409_7022626310310350967_n 14642316_1147916051961793_557652100418136867_n 14650348_1147916505295081_6731913886150098731_n 14650467_1147916058628459_728784593051014153_n 14657528_1147916141961784_3755105538110678247_n 14666105_1147916138628451_4839131412042755495_n 14670870_1147916128628452_5310216597004314957_n 14671205_1147916341961764_6802898938757119630_n 14680606_1147916611961737_4428635717964682398_n 14681674_1147916291961769_8335218763845568228_n 14702270_1147916495295082_6243657700672016832_n 14705765_1147916708628394_8081400257260450387_n 14708121_1147916448628420_6738915682093699122_n 14713712_1147916338628431_4226380173311139314_n 14717310_1147916191961779_4649806890257248254_n 14718667_1147916275295104_5346428962593382966_n 14718880_1147916288628436_7630444286916483475_n 14720506_1147916351961763_351612622994272579_n 14729140_1147916041961794_7083290059675335760_n

DAIWA NEWS 2017 – za zmínku určitě stojí i nová řada navijáků, resp. inovace stávajících modelů, popřípadě rozšíření o velikosti jako např. velikosti 25 u kaprových Black Widow, Emcast a Shorecast (vel. 25 odpovídá velikosti 50 – je to takový malý big pit)

14632882_1147927578627307_1046228389382487598_n 14639673_1147926688627396_1706580775631517126_n  14650117_1147927095294022_33423974277488527_n 14650230_1147927758627289_7044496452337546317_n 14666169_1147927415293990_3219849460418458148_n 14666253_1147926868627378_2242409249684086654_n 14670889_1147927205294011_8346143534781664028_n 14671365_1147926491960749_2097076084883646434_n 14680677_1147927671960631_2580016830427717372_n 14680774_1147926871960711_2963170590533842790_n 14681652_1147927565293975_4787502603534967212_n 14695444_1147927391960659_8300104545452177075_n 14705662_1147927251960673_8525951187739585164_n 14705758_1147927098627355_7440743637700219481_n 14716081_1147926485294083_4338236573726285539_n 14716086_1147926828627382_2038342564100105657_n 14717290_1147927148627350_6560202875158501698_n 14720540_1147926691960729_6156253441408067193_n 14721551_1147927831960615_8576551102191470693_n 14724370_1147927538627311_2681191205583025737_n 14725581_1147927215294010_1705939671508605508_n 14725764_1147926498627415_2329779750630393524_n 14729372_1147927385293993_3647099708909618658_n 14732289_1147927001960698_6706882470485517614_n

Pozdrav z kopy

Ahoj. Tak jsme se po dlouhé době sešli zas u vody 🙂 zvolili jsme soukromý revír Kopa na 24 hodin protože jsme doufali že si trochu zachytáme a hlavně že nebudeme muset o půlnoci stahovat pruty. Asi dvě hodiny po nahození jsme vytáhli prvního kapra 67 cm a pak jsme začali tahat jesetery. Největší měl 160 cm a 16 kg. Vytáhli jsme dohromady dva kapry a čtyři jesetery, bohužel jsme o hodně ryb, převážně jeseterů přišli. Nejvíc fungovaly halibut pelety 20 mm 🙂

13553270_1283227488384756_1415873403_n 13553275_1283225995051572_1308216896_n 13988724_1283227288384776_195314925_n 14009968_1283226131718225_714412238_n 14030682_1283226355051536_699605353_n 14030715_1283226085051563_1263062351_n 14055650_1283227018384803_765458095_n

I malý šupík potěší…

Ahoj Rybáři. Po dlouhé době se připomínám od vody… Prázdniny jsou sice v plném proudu, ale díky brigádám mi bohužel času na ryby moc nezbývá. Konečně jsem o víkendu vyrazil alespoň na jednodenní výpravu.  Chytal jsem cca 16 hodin a povedl se mi jeden šupináček 57 cm na Liverix Královská patentka 16 mm v dipu.

100_4031 100_4032 100_4034 100_4039 100_4040 100_4042

Dopravní omezení Mělník..

AKTUALIZOVÁNO – CESTA JE JIŽ ZCELA ZPŘÍSTUPNĚNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dobrý den,

vzhledem k dopravnímu omezení v u naší Mělnické prodejny bychom Vás chtěli informovat, že provoz je nepřerušen. Přikládáme mapku objížďky, která Vás zavede až na naše parkoviště.

Jedná se o to, že se k nám nyní přijíždí z druhé strany, tedy z Italské ulice. Projedete se alespoň po novém okruhu z ulice Pražská směr Ml. Boleslav (k Penny marketu), zde na kulaťáku doprava směr Ml. Bol. , za železářstvím u Pospíšila znovu doprava ulicí Lužická a znovu doprava na Cukrovarskou (tímto se vyhnete semaforu). Třetí ulicí odbočíte vlevo (Rumunská) a jste na Italské, zde doprava a jste v Cíli. Gratulujeme Vám 🙂 a zároveň se omlouváme za vzniklé komplikace, které nám všem město Mělník a ŘSD naložili na bedra.

sad

Další možnost je zaparkovat u Benzínové stanice BENZINA, resp. před ní viz foto.

Výstřižek

A nebo ze směru z centra naproti parku.

Výstřižek2

Ještě jednou se omlouváme a držíme pevné nervy při průjezdem Mělníka.

1.kolo 2.ligy LRU Feeder 2016

V sézoně 2015 se nám podařilo postoupit do nově vzniklé 2.ligy LRU Feeder. 1.kolo nás čekalo 30.4.-1.5.2016 na Vltavě 23 v Hluboké nad Vltavou.

V sobotu jsme si nalosovali já C7,Tomáš V. B7 a Tomáš Zeman A7.Nejlíp jsem na tom byl já,protože jsem byl nejblíže hornímu forhontu.2

Během přípravy jsem zaklipoval na 35m,přišlo mi to dost, ale zdálo se mi, že ostatní jdou blíž, tak jsem to tak nechal . Ukázalo se to jako výhoda, během závodu postupně všichni začali chytat za hranicí 30m. Chytal jsem převážně cejny a tlouště, ale nebylo to vůbec jednoduché, pořád jsem musel měnit nástrahy.

Při vážení mi váha ukázala 11430g a bylo z toho 1.místo v sektoru. Tomáš V. na B7 s váhou 4480g 4.místo v sektoru a Tomáš Z. na A7 7060g 5.místo v sektoru.

Po 1.dni jsme byli na 1.místě!

Nedělní los mě poslal na B5,Tomáše V. na A5 a Tomáše Z. na C5.Průběh byl dost podobný sobotě, akorát na 1. rybu jsem čekal snad hodinu. Bohužel mi dost ryb spadlo a pár záběrů jsem netrefil. Nakonec jsem měl 11080g a 3.místo v sektoru. Tomáš V. měl 5445g 6.místo v sektoru a Tomáš Z. 13935g 5.místo v sektoru.

Čekali jsme na vyhlášení a bylo nám jasné, že 1. místo ze soboty neobhájíme. Ale byli jsme mile překvapeni, že celkový součet umístění 24 nám stačil na krásné 2.místo.

Na 1. místě se umístil domácí tým Jihočeské závodní družstvo se součtem 22a za námi na 3. místě Rybí řev se součtem 25.

14.-15.5. nás čeká 2.kolo na Labi 16 v Neratovicích.

Rybářské závody BÍLKA 7.5. 2016

Úvodem bych Vás rád seznámil s těmito závody. Závody byly mimopstruhové, které startovaly s úderem sedmé ranní hodiny. Povolený druh rybaření byl jako na každých závodech: plavaná, položená, feeder, s tím, že se chytalo na 1 prut s maximálně jedním návazcem. Bodoval se každý ulovený centimetr.

Rybářská sezona je v proudu a s ní přicházejí i rybářské závody. Jelikož jsem velký rybářský nadšenec, rád poměřuji síly a zkušenosti v tomto odvětví, tak rád objíždím rybářské závody. Prvních letošních závodů jsem se zúčastnil 7. 5. Pořádala je MO Kdyně, na vodě nesoucí název Bílka ( Novodvorský rybník č. revíru 431 055 ). Standardně se losovala závodní místa. Tato voda má přibližně 11hA a obsádku tvoří hlavně bílá ryba, kapr, amur a dravá ryba. Celková startovací listina měla 43 závodníků, kteří se sjeli z různých koutů našeho kraje.

Počasí nám nadšencům hrálo do karet, ale? Bohužel, ryba nebyla moc aktivní. Začínal jsem s průběžnou montáží s krmítkem 30G o průměru vlasce 0,14mm a velikostí háčku 10 OWNER PINHOOK. Záběry přicházely, ale moc jich nebylo, byly to spíše takové drbance, které jsem nedokázal proměňovat. Byl jsem nucen zjemnit celkovou montáž. Krmítko s gramáží 30G jsem zanechal, ale zkrátil jsem návazec na 25cm v průměru 0,10mm a zvolil jsem háček o velikosti 14. Záběrů bylo víc a konečně jsem úspěšně vodil první rybu k podběrákové hlavě. Celkově jsem nachytal na prvním vylosovaném místě 4 bodované ryby, které mi dohromady daly 64 cm.

Ozval se výstřel z pistole a je ukončeno první kolo závodu, hurá na klobásu zabalit svůj, „cirkus ´´ a rychle se přemístit na druhé stanoviště, ve kterém doufám nachytám více ryb.

Druhé kolo bylo ještě horší kolo, než první. Počasí se během pauzy úplně otočilo, začal foukat silný vítr, zatáhlo se a změnilo se celkově počasí. Druhé stanoviště bylo na hrázi. Seděli jsme na místech, kde jsem věřil, že zde nachytáme pár centimetrů, bohužel, neviděli jsme ani šupinu. Já, ani nikdo okolo mě, jsme v druhém kole, které trvalo 90 minut nenamočili svůj podběrák.

Je to tady, konec druhého kola, pomalu se balíme, odevzdáváme své průvodky závodu a čekáme na vyhlášení.

I přes celkové trápení, které nás provázelo celým závodem, jsem se směšnými 64 cm dokázal umístit v TOP 10. Přeci mi něco daly tyto závody, odvezl jsem si zkušenosti a rady, které uplatním v dalších závodech.

Zasloužená gratulace a předání diplomu za celkové 10. místo.