Všechny informace o nákupu

1 Reklamace v záruční době

Reklamace jsou vyřizovány dle platného reklamačního řádu ČR.

Postup:
  • Vyplňte a zašlete nám tento reklamační formulář (nejlépe  fyzicky v balíku, ale stačí i v el. podobě jako příloha v mailu)
  • Zabalte zboží a společně s fakturou a formulářem zašlete (nikoli na dobírku) na adresu:
    • RP NA SOUTOKU
    • Pražská 2079
    • 276 01 Mělník
  • Další možností je zboží reklamovat osobně na prodejně.
  • Na záruční proces je ze zákona stanovena 30-denní lhůta

Při uznání reklamace zasíláme zákazníkovi zboží na naše náklady.  V případě, že reklamace nebude uznána, budeme vás kontaktovat a domluvíme si další možný postup.

Můžeme vám zajistit i pozáruční servis zakoupeného zboží v našem eshopu. V tomto případě nás kontaktujte mailem.