Všechny informace o nákupu

1 Poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku.

Zásilku, která jeví známky poškození, prosím nepřebírejte.

Pokud je zboží i v případě nepoškozené zásilky v poničeném stavu, kontaktujte nás ihned v den převzetí mailem, popřípadě na tel. 725 111 714.

2 Špatně doručené nebo zaměněné zboží

I když se snažíme odbavovat vaše zásilky na 100%, jsme stále jen lidé, kteří mohou chybovat. Níže uvádíme postupy jak při takové chybě postupovat.

Postup:
  • Vyplňte a zašlete nám tento reklamační formulář v elektronické podobě jako přílohu v mailu
  • Můžete nás kontaktovat také telefonicky na 725 111 714
  • Po kontrole a dohodě s vámi vám pošleme zboží správné
  • Poškozené nebo špatně doručené zboží pouze zabalte do původní krabice a my zajistíme odvoz kurýrem na domluvené adrese a v domluvený čas.