SHIMANO Aero CI4+4000FA
Produkt je dočasně vyprodán
Navijáky Aero CI4+kombinují dva nejmodernější a exkluzivní prvky – program Aero Dynamics a kompozitní materiál CI4+. Další info
Navijáky Aero CI4+kombinují dva nejmodernější a exkluzivní prvky – program Aero Dynamics a kompozitní materiál CI4+.
Navijáky Aero se vyznačují naddimenzovanými parametry, cívkou velkého průměru a malý kompaktním tělem. Větší průměr cívky pomáhá zlepšit vlastnosti při odhazování a také poskytuje hladší brzdnou charakteristiku s malou setrvačností.
Tělo z lehkého kompozitu CI4+výrazně šetří na celkové hmotnosti. Proto jsou navijáky Aero CI4+přibližně o 20% lehčí než navijáky stejné velikosti. Navíc ale v sestavě s prutem zlepšují vyvážení a nabízejí dokonalejší vlastnosti při chytání. Oba modely Aero CI4+také využívají nejlepší převodovku X-Ship od Shimano. Jsou k dispozici ve dvou převodových poměrech, aby vyhověly každému zájemci.
Nový naviják Aero CI4+ skvěle doplňuje již existující řadu Aero. Díky tělu a rotoru z lehkého kompozitu CI4+ naviják Aero CI4+ váží pouhých 280 g. Je tedy výrazně lehčí než předchozí modely navijáků Aero i přesto, že ve výbavě zůstala zachovaná kapacitní bohatě dimenzovaná nadrozměrná cívka AR-C. Převodovka X-Ship a 5 zapouzdřených ložisek S A-RB přenášejí výkon z jednoduché obráběné hliníkové kličky na rotor s maximální účinností přenosu výkonu. Výsledkem kombinace využití nadrozměrné cívky AR-C a pokládky vlasce Aero Wrap II jsou hladší, delší a přesnější odhozy. Cívka velkého průměru a vodotěsná přední brzda pomáhají navijáku pracovat účinně i při veliké zátěži.
Navijáky Aero CI4+ jsou k dispozici se dvěma převodovými poměry. Model se standardním převodem 4,8:1 poskytuje velký výkon, využitelný pro souboj s houževnatě bojujícími rybami, zatímco model HG (vysoký převodový poměr = High Gear) s rychlým převodem 5,8:1 zvládne navíjet přes 1 metr délky vlasce na jedno otočení kličkou, proto je vhodný pro chytání na velké vzdálenosti. Každý z modelů je vybaven dvěma redukcemi kapacity cívky (matchovou a mělkou vložkou).
- Zapouzdřená ložiska S A-RB
- Tělo z XT-7
- Jednoduchá klička obráběného hliníku
- Lisovaný překlápěč
- Převodovka z tlakově litého zinku
- Servisní otvor
- Vodotěsná brzda
- Super Stopper II
- Dyna-Balance
- Power Roller
- Floating Shaft II
- Kapacity cívkových redukcí:



































