Naše prodejna je otevřena Po-Pá 9-18h, So 8-12h. Potřebujete s něčím poradit? Volejte 602 432 993.

1.KOLO DIVIZE SÚS LRU FEEDER

| Kategorie: Od vody | Autor:

1.KOLO DIVIZE SÚS LRU FEEDER BRANDÝS NAD LABEM Nová sezóna pro nás začala stejně ,jako ty předešlé a to hledáním třetího člena. Měli jsme v záloze Karla Šimůnka jako náhradníka, ale bohužel se ve stejném termínu konalo 1.kolo 2.ligy v plavané, takže Karel nemohl. Nakonec se nám ozval Tomáš Zeman, že by s námi chytal a tak jsme na to kývli. Tomáš Z. už se nějakých závodů zúčastnil, takže věděl do čeho jde. Závod se měl konat 9.-10.5.2015 na Vltavě v Roztokách u Prahy, ale asi 14 dní před závodem nám pořadatel oznámil, že se závod přesouvá na Labe do Brandýsa nad Labem. Byla to super zpráva, protože do Roztok se mi moc nechtělo a navíc se v Brandýse konal Přebor Čech 2015 a chytaly se docela slušné váhy, takže byla šance, že si pěkně zachytáme. 8.5. je povolen oficiální tréning od 12:00, takže se všichni scházíme na louce v Brandýse, kde má být sraz a je zde možnost postavit stany. Nejdříve stavíme stan a poté jdeme k vodě. S Tomášem Viktorinem mícháme stejné krmení, které chceme použít v závodě a to Sensas 3000 Bremes + Sensas 3000 Super fond. Tomáš Z. si míchá cejnové krmení Haldorado. Po chvíli ovšem zjišťujeme, že o krmení to až tolik není a všichni celkem pravidelně chytáme malé skaláky, kterých je tu opravdu hodně, ale žádná větší ryba se bohužel nekoná. Asi po třech hodinách balíme s tím, že při závodě nemá cenu čekat na větší rybu, ale co možná nejrychleji odlovovat ty malé a doufat, že se nějaká „bonusová“ povede. Ráno vstáváme chvíli po 6 hodině. Prezentace je mezi 8 a 9 hodinou ,takže času máme ještě dost. V klidu si rozdělíme živou (červy + hnojáky), dovlhčíme krmení, které jsme namíchali už večer a dáme si něco ke snídani. Kolem 8 hodiny se jdeme zaregistrovat a už čekáme na losování. A je to tu! Tomáš V. losuje B4, Tomáš Z. A8 a já jdu na C10. V přípravě klipuji dva pruty na 25m,kde jen tak tak udžím 80g krmítko a jeden o něco blíž, kdyby to situace vyžadovala. Všechno mám připravené a zbývá mi ještě asi 20 minut do úvodního krmení. Na úvod jsem zakrmil asi 7 krmítky, stejné velikosti, se kterým budu chytat. Ostatní krmí mnohem více, ale já doufám, že to bude stačit. Hned první nához s nástrahou trhám celou montáž, takže sahám po druhém prutu a nahazuji asi jako poslední v sektoru. Záběr přichází okamžitě a já tahám prvního skaláka a takhle to pokračuje asi 2 hodiny. Hnojáci ve vodě leží téměř nedotčení a tak zkouším kousek hnojáka a jedno červa. Na tuhle kombinaci jdou v podstatě stejné ryby jako na samotné červy, ale hlavně že to bere. Asi po hodině se mi konečně povedl „bonusový cejn“ . Dneska mi to docela jde a myslím, že bych se mohl umístit do 3. místa v sektoru, ale nechci nic zakřiknout. Asi hodinu před koncem se začalo pěkně zatahovat a vypadalo to na bouřku. Stačil jsem jen rozdělat deštník a začal takový liják s větrem, že jsem jen seděl a držel deštník, aby neulít. Pořadatel ukončil závod o 30 minut dřív a my jen čekali, až trochu přestane pršet, abychom mohli balit a čekat na vážení. Od kluků jsem neměl žádné zprávy, takže vůbec nevím, jak na tom jsou. Když ke mně došla váha a já tahal vezírek z vody, tak jsem cítil, že úplně málo tam není a váha ukázala krásných 12472g což mi zajistilo 1. místo v sektoru. Bohužel klukům se moc nedařilo a Tomáš V. měl s 8235g 7.místo v sektoru a Tomáš Z. se 6528g 6.místo v sektoru. Ovšem zjišťujeme, že i tak jsme se umístili na průběžném 3. místě, což je krásné. Večer jsme pogrilovali a namíchali krmení. V neděli je vše o 1,5 hodiny dřív. Jdeme losovat a dnes jde Tomáš V. na A4 Tomáš Z. na C10(tam jsem byl já v sobotu) a já jdu na B7. Na B7 se v sobotu chytlo jen nějakých 2,5kg, tak doufám, že dneska to bude lepší. Při přípravě voda teče mnohem víc jak v sobotu tak klipuji jen dva pruty na nějakých 16m, kde mi drží 100g krmítko. Během závodu, ale průtok dost klesl, ale už nebyl čas něco měnit, takže jsem chytal na 16 metrech. Přišlo mi, že mi to dnes vůbec nejde, spousta ryb mi spadla a dost záběrů jsem vůbec netrefil, ale ryby byly o něco větší než v sobotu. Asi v půlce závodu jsem změnil montáž, ale nic moc se nezměnilo, změny návazců taky žádný velký efekt neměly, takže z dnešního dne, jsem moc dobrý pocit neměl, vůbec jsem nedokázal odhadnout kolik ryb mám. Ovšem potěšila mě zpráva od Tomáše Z. ,  že se cejtí nejhůř na 3. místo v sektoru. Od Tomáše V. jsem žádné zprávy neměl. Když ke mně dorazlia váha, tak k mému překvapení ukázala 11052g a to stačilo na 3. místo v sektoru, takže taková tragédie to nebyla. Tomáš V. z Áčka hlásí také 3. místo s krásnou váhou 17911g o 13g mu uteklo 2. místo. Nakonec Tomáš Z. hlásí 1. místo v sektoru C s váhou 18709g. Všechno balíme a čekáme na vyhlášení. Jako první se vyhlašují vítězové jednotlivých sektorů, takže já a Tomáš Z. si odnášíme poháry a s napětím čekáme na vyhlášení třech nejlepších družstev. Po sobotě jsme poskočili na celkové 2. místo! Třetí se úmístil Timármix river feeder Team a na 1. místě se umístil Rybí řev.   Byl to pro nás zatím nejpovedenější závod a pořád máme šanci se poprat o postup do 2.ligy LRU Feeder. Tímto bych chtěl poděkovat rybářským potřebám NA SOUTOKU za dodání krmení a červů a za jejich ochotu a pomoc.   Nakonec pár fotografií. [caption id="attachment_512" align="alignleft" width="625"]Losování Losování[/caption] [caption id="attachment_507" align="alignleft" width="625"]Kontrola krmení Kontrola krmení[/caption] [caption id="attachment_511" align="alignleft" width="625"]A jde se vážit A jde se vážit[/caption] [caption id="attachment_508" align="alignleft" width="625"]Z leva Tomáš Zeman,Michal Škrobánek,Tomáš Viktorin 2.místo 1.kola Divize Z leva Tomáš Zeman,Michal Škrobánek,Tomáš Viktorin 2.místo 1.kola Divize[/caption] [caption id="attachment_509" align="alignleft" width="625"]Tomáš Zeman 1.místo sektor C neděle Tomáš Zeman 1.místo sektor C neděle[/caption] [caption id="attachment_510" align="alignleft" width="625"]Michal Škrobánek 1.místo sektor C sobota Michal Škrobánek 1.místo sektor C sobota[/caption]